onsdag den 20. februar 2013

T - Tunika

Jeg har syet mig en ny yndling. Den sidder intet mindre end perfekt, og tror jeg kommer til at bo i den indtil foråret banker på døren, og den bliver for varm.


Vel vidende, at sort ikke er særlig nemt at se på billeder, så får i alligevel et billede.

Faktaboks
Mønster: Ottobre 5/2012
Stof: tung jersey fra Boesen Sy og Stof i Silkeborg
Ændringer: ifølge opskriften skal tunikaen samles med et fast bånd for neden og strammes ind på den måde. Jeg ved, at det vil jeg blive irriteret over inden ret lang tid når jeg stiger ind og ud af bilen, plus trapperne på arbejde vil sikkert drille også, så derfor er der sat elastik i en løbegang i stedet.

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fed!
    Måske man selv skulle prøve og sy noget til sig selv :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Når du kan sy så lækre bukser til David, så kan du helt sikkert også sy til dig selv :-) det er bare at komme i gang.

      Slet
  2. Vi vil se den på! Den ser godt nok fin ud.
    Hvordan var det at få støvlen af?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) hmm det med at se den på, det ønsker du slet ikke :-)
      Det var lækkert at få støvlen af, og at finde ud af at jeg faktisk stadig kan gå, om end det gør lidt ondt, men det skal nok komme :-)))))))))))

      Slet