mandag den 4. februar 2013

D - Dydsmønster

Sidste weekend startede jeg op på et Geilsk Dydsmønster.

Om det er fordi det sidste jeg ellers har strikket var på pind 12, og bare gik derudaf uden de store problemer, og jeg så er kommet ned på pind 3,5 - det skal jeg ikke kunne sige, men syntes lige at starten var drøj.

Men det bliver så fint - og jeg tror trøjen bliver en rigtig lækker sag.

Igen er det til min veninde og hendes nye butik. Og jeg vil helt sikkert vise den frem når en gang den bliver færdig (men jeg tror det kommer til at tage et stykke tid).


Jeg ved godt, det er svært at se, så derfor er der lige et link til Geilsk - hvor du kan se den færdig.


7 kommentarer:

  1. Åh hvor bliver det bare en flot sag. Ville ØNSKE jeg havde tålmodigheden til sådan et projekt, men DET har jeg ikke... Glæder mig til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal være den første til at indrømme, at jeg heller ikke syntes min tålmodighed stod mål med den i starten. Nu er jeg kommet ned over ærmegabet, og så tog det heldigvis lidt fart. Er spændt på, om jeg går død i skødet, hvor der skal tages en del masker ud.

      Slet
  2. Sikke en flot model - og lækker farve du strikker i : ) du er altså bare god til de der garnprojekter! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord - du har godt set det med min mangel på tålmodighed? ;-)

      Slet
  3. Den bliver helt sikkert rigtig flot når den er færdig :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, og er så småt ved at drømme om at finde energi til at strikke en til mig selv ;-)

      Slet
  4. Tror jeg må strikke mig sådan en fin en, kan man regne med man bliver smittet og selv bliver et Dydsmønster af at bære den! ;D

    SvarSlet