tirsdag den 5. februar 2013

E - elske

... og nej, det er ikke et erotisk indlæg.

Rent faktisk har bogstavet E drillet lidt, selv om der da er mange muligheder; eventyr, evindelig, efeu, emu, egenrådig, ekko, et egenrådigt ekko, og så videre

Men jeg vil i stedet forsøge mig med en liste over ting, som jeg elsker (holder virkelig meget af):

  • selvfølgelig manden min, tumlingen og teenageren (ingen slinger i valsen her)
  • mit strikketøj (manden tror ind imellem det har højere prioritet end ham)
  • min symaskine, og alt det som følger med 
  • bøger, både faglitteratur og skønlitteratur - der er ikke noget som en flot gennemarbejdet bog
  • veninderne (de har større betydning end de lige aner)
  • mine omgivelser (er så heldig at have et dejligt hus og en lækker natur lige omkring mig)
  • min lille blå bobbel (kommer meget mere om den i et senere indlæg)
  • min fantastiske toyota (nej, hvor jeg savner at køre en tur i den)
  • og med garanti en masse andet, kunne sikkert blive ved at fylde på listen til en gang ind i næste uge
Taknemmelighed burde jo komme under T, men der har jeg planlagt noget andet, så for ikke at glemme noget eller nogen, så er jeg vildt taknemmelig over:
  • at have svigerforældre som mine, der træder til i tide og utide
  • mine egne forældre, for bare at være der
  • min søster, det kan ikke beskrives
  • vores sygehusvæsen (uden dem havde jeg sikkert stadig ligget i et efeu-bed med en brækket ankel)
  • net-shopping (hvordan skulle jeg ellers holde Danmark igang hjemmefra)
  • blomster og stearinlys 

14 kommentarer:

  1. Åh sikke et dejligt indlæg Ketty! Rigtig god tirsdag - vi ses i aften.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Dejligt positivt indlæg : )

    SvarSlet
  3. Fantastisk "E". Og hvor er der rigtig mange af de ting jeg også kan sætte et FEDT stort kryds ved (manden min tror nemlig også fejlagtigt, at jeg elsker Symaskinen højere end ham, når jeg nu bruger så mange nætter sammen med den...).

    SvarSlet
  4. Dejligt med så mange ting at holde af- jeg sad også og satte flueben ved det meste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke vi kunne blive ved med flere ting og personer længe, når vi først kommer igang? :-)

      Slet
  5. Det er da dejligt, at folk kan læse at de er elsket på den ene eller anden måde.
    Din kommentar med strikketøjet... den kunne lige så godt være kommet fra min mand... han siger gerne at han godt kunne tænke sig at uldgarn, for så var han i hænderne hele tiden.

    God aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Se så kunne vi jo slå to fluer med et smæk, så de stakler ikke følte sig så forsømte ;-)

      Slet
  6. Super dejligt indlæg, så dejlig en liste du der har, og jeg er sikker på, at der kunne listes mere op, nogle gange tror jeg, vi burde lave sådan en liste - den sætter jo tingene i relief.
    God aften
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg du har helt ret i, burde måske gøres en gang i kvartalet for at minde os om, hvor godt vi har det :-)
      God aften til dig også

      Slet
  7. Super godt E-indlæg :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet