fredag den 1. februar 2013

A - Aska

Så lyder startskuddet til februars blogudfordring.... 28 dage og 28 bogstaver.

Vi starter med A

Mit A er min Aska - indkøbt på håndarbejdsmessen i Fredericia, og brugt som strikketøj mellem alle de andre. Det var så det første, som blev gjort færdig da min ankel valgte at knække i flere stykker end godt er.


Topper jeg ikke bare A-dagen ved at fortælle, at trøjen her ligger udbredt på et nylagt askeplankegulv?

Faktaboks
Design: Bergrós Kjartansdóttir for ISTEX
Garn: Lodband Spindegarn (rimelig hårdt ved hænderne)
Pind: 6 mm
Bemærkninger: den mangler stadig at blive skyllet op, så jeg er noget spændt på at se om garnet "falder til", men glæder mig til at tage den i brug, har den helt perfekte nederdel som passer til.

8 kommentarer:

  1. Jo du topper da helt vildt med Aska på Aske på A-dagen. Sådan Ketty! Og flot trøje - også vildt flot gulv! Flytter i snart ind i stuen?!?
    Knus, Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi er flyttet ind i stuen, den fungerer som soveværelse lige nu ;-)

      Slet
  2. Arh! Mit A indlæg(lyder som noget i en bh) KOMMER VIST FØRST SENERE- :-) UPS.. Hvor er den fin- må vi se kanten tættere på? den ser flot ud- jeg skal da vist lige kigge på den designer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, trøjen fik jeg manden til at tage med ovenpå så hele huset ikke flød med strik nedenunder - må se om jeg kan lokke ham til at finde den igen og tage med ned ;-)

      Slet
  3. Flot trøje - håber da ikke for dig at du vil vise et nyt projekt for hvert bogstav... for så får du vist travlt :)

    SvarSlet
  4. Nej desværre ;-) men det kunne være sejt.

    SvarSlet