tirsdag den 19. februar 2013

S - Scooterstøvle

Den skal af i dag :-))))))))))))))))))))   hvis ellers røntgenbillederne er fine nok

Den her dag har jeg glædet mig til siden 2. januar, hvor jeg ikke havde ordentligt styr på mine ben. Så nu begynder genoptræning, hvilket jeg har hørt mange grumme fortællinger om - og noget med at jeg ikke skal sætte højdeliggeren for hurtig succes alt for højt.

Så det gør jeg ikke, jeg væbner mig med tålmodighed, og gør fuldstændig som jeg får besked på bare det går lidt hurtigt, tak

Men S'et i dag kunne også have været for Småkager
Kokosmakroner med hakkede chokoladestykker

Storken i haven (barselsgave, da vi fik tumlingen). Selv om det er vinter, så synes jeg den pynter vildt flot i haven.
Storken i rosenbedet
Svigermor, og ikke noget med onde svigermor historier her, jeg har nemlig en af de gode svigermødre (og vil bestemt ikke bytte)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser de gode ud de småkager :)
    Det bliver da godt med genoptræningen.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Skønt at du nu skal til genoptræning... det kan da kun gå fremad.
    Småkager, det er ikke godt når man er sulten og venter på aftensmaden.

    SvarSlet
  3. Håber ScooterStøvlen er røget Heden og at du kan påbegynde en langsom men hurtig genoptræning. Er der flere af de der småkager?!? (mums).
    Rigtig god tirsdag aften! Knus, Liv

    SvarSlet