torsdag den 15. oktober 2015

Vestenvind fra (g)uld

Inde i det store telt med alle standene på Fanø stod (g)uld pigerne også med deres stand. Og indrømmet, jeg var temmelig nysgerrig. Ville så gerne mærke om det nu var lige så lækkert blødt som det så ud til.
 
Kan afsløre, at det er det... og det bliver bestemt ikke ringere af at blive strikket op og vasket.
 
Dette tørklæde er ikke til mig selv, det er afleveret til rette ejerkvinde (som ikke selv strikker), og det er taget i brug.
 

 
Var nødt til at skynde mig at tage et billede i det sparsomme dagslys, men det yder det slet ikke retfærdighed.

Billedet her er taget med masser af lofslys, men rammer stadig ikke... her kan man i det mindste se, hvilket spil der er i farverne i garnet.

Jeg har købt til mig selv også... i rød... og i blå... og jeg har masser af ideer, men mangler tid. Er kommet til at love at strikke for andre, så mon ikke tiden indtil jul smutter med det? Jeg tror det. Så ingen hjemmelavede julegaver herfra, som det ser ud lige nu :-)

Faktaboks:
Opskrift: Vestenvind fra (g)uld
Garn: plantefarvet alpakka
Pind: 4,5 (jeg fulgte ikke anvisningerne i opskriften her)
Bemærkninger: det er da bare for lækkert...

2 kommentarer:

  1. Pokkers med det der tid noget. Og enormt sødt af dig at strikke for andre. Lad det nu ikke tage overhånd :o) flot tørklæde. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et seriøst problem med det der tid-noget... men jeg må nøjes med det, der er til rådighed :-)
      Overhånd... døm selv over de kommende måneder :-D

      Slet