torsdag den 22. oktober 2015

Sweater fra Åseral vol. 1

Lørdag aften fik jeg slået op til næste opgave (som heller ikke er til mig selv).
 
Camarose's sweater fra Åseral. 
 

Lamaulden er altså bare noget af det lækreste at strikke i. For mig er dette ting nummer 4, som bliver strikket i det garn, og står det til mig, så bliver det ikke det sidste.

Status lige nu er, at der er delt til krop og ærmer, og så er det bare derudaf... skal bare lige huske at passe det der arbejde, køre yngstedatteren til svømning og håndbold, og holde fødselsdag for ældstedatteren... men mon ikke jeg kan snige mig til en pind eller to undervejs ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det et smukt mønster og en lækker farve. Den glæder jeg mig til at se færdig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :-) og så er den lækker at strikke ;-)

      Slet
  2. Det ser bare så flot ud! Lækker farve!

    SvarSlet