mandag den 3. marts 2014

Viajante


I sidste uge viste jeg lidt af vores haver hjemme og hvad der sker lige nu - i den her uge vil jeg være lidt navlepillende og vise mine igangværende projekter. De er helt bestemt ikke blevet til UFO'er endnu, for der bliver arbejdet lidt på dem alle i løbet af en uge.

Den første her er Viajante. Et lækkert sjal, som er kegleformet. Opskriften er fundet på Ravelry og er temmelig sjov. Det er helt klart fjernsynsstrik, der er ingen ben i det.

Det er første gang i over halvandet år, at jeg har gang i mere end et projekt ad gangen. Og starten på året har budt på små lette projekter, som kunne blive hurtigt færdige, ganske enkelt fordi mit hoved ikke har kunnet rumme mere.

Instagram er nok svaret på dette. Jeg har som mange andre oprettet en instagram profil (naessmose) og har den vej fundet frem til en flok gæve kvinder, som laver en masse skønne ting og har fundet en masse inspiration den vej.

Viajante kører som en KAL på instagram, og derfor var jeg jo "nødt" til at starte op på den også. Der er ikke nogen deadline på, og vi kører på i det tempo vi nu engang har tid og lyst til, og smider et par billeder op når vi lige synes på #viajantedk - har du lyst til at være med?

Faktaboks kommer når den engang er færdig - kan indrømme allerede nu, at jeg selvfølgelig er ude i nogle få ændringer i opskriften ;-)

4 kommentarer:

  1. det ser da fint ud... glæder mig til at set det i hel figur- for jeg er jo ikke instagrammer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal nok komme her når jeg er færdig... synes mine billeder har det med at gentage sig her på bloggen ;-)

      Slet
  2. Og sikke en lækker farve! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var lidt i tvivl i starten, men nu er jeg helt solgt, tror det bliver rigtig godt her i løbet af sommeren, hvis vi får kølige dage / aftner

      Slet