fredag den 7. marts 2014

Hæklet tæppe


Her kommer det sidste af mine igangværende projekter, af dem der indeholder garn ;-)

Før jul startede jeg op på et hæklet tæppe, har slået hele 401 maske op på nål nr. 3, så det føles som om der er lang vej endnu.

Tæppet her er også det som jeg får lavet mindst på, og jeg ved ikke helt hvorfor. Måske fordi hver række tager noget der ligner en halv time... men det er godt til Barnaby lørdag aften.

Status lige nu er, at jeg måske er nået 1/5 af vejen... 

4 kommentarer:

  1. Næe. Det ligner jo mit. Så jeg kan kun sige: lækre farver :o)
    Jeg er kommet lidt længere end dig, men har også været i gang læææææænge, det er jo sådan et projekt der sagtens kan ligge stille i lange perioder (bilder jeg mig selv ind).
    ps. jeg hæfter ender undervejs (ved godt at det ikke er din stil) men det betyder at tæppet er i brug hele tiden, selvom det ikke er færdigt endnu. Siger det bare! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - jeg har da også hæftet ender ;-)
      Jeg hækler på den lange led, så det er lidt svært at bruge undervejs

      Slet
    2. Rundforvirret! Den lange led. Altså den lange led, bliver jo til den korte led hvis du hækler længe nok ;o) Og mit er nu officielt længere end de 150 cm det fylder i bredden. Eller. Det jeg mente med at bruge det undervejs er, at når hækleriet liger stille i lange periode, bruges det som (mindre) tæppe i sofaen/stolen til jeg hækler videre på det igen en gang. (eller det var måske også det du mente? Hahahaha ...

      Slet