tirsdag den 18. marts 2014

Liberty sommertunika


Her i weekenden var det endelig tid for det længe ventede weekend-sykursus, og planen var et kjolemønster, som sidder godt og som jeg kan variere i det (næsten) uendelige.

Når vi er en hel flok kvinder afsted, og én underviser, så er der som regel lidt ventetid, og jeg havde inden fået klippet til denne tunika i det skønne Liberty stof. Så den blev hurtigt syet sammen, og kom også til at danne baggrund for en anden model, som jeg dog mangler at få syet sammen endnu.

Faktaboks
Mønster: sommerkjole (let modificeret) fra Alt om Håndarbejde 3/2013
Stof: Liberty cotton Tana Lawn - købt hos Malika&Rosa sidste sommer, så ergo taget fra lager :-)
Bemærkninger: den er taget i brug, sorte leggings og en sort cardigan, så kan det vist godt gå

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - og garanteret drønsmart med sorte leggings og en sort cardigan! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Drønsmart og så mig i samme sætning.... der er behov for modifikationer ;-) men der er potentiale ;-)

      Slet
  2. Den er da rigtig flot, glæder mig til at se hvad du har fået ud af dit kursus. Jeg selv har endnu ikke haft overskud til at finde maskinen, da job fylder for meget i hovedet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Symaskinen er en god form for gen-opladning når det er påkrævet, så jeg kan kun anbefale dig at finde den frem, selv om jobbet fylder for meget i hovedet

      Slet