tirsdag den 16. april 2013

Forbrugsfest I

Jeg har vist været lidt for dygtig til at bruge penge i denne måned - og alt for hurtigt.

Så i får lige et par kig til noget af det jeg har fået slæbt hjem de næste par dage ;-)

Det første er uld / silke fra Garnudsalg.dk - han havde sat det ned til en pris, så selv manden sagde, at jeg bare skulle tage 2 i stedet for den ene, som jeg havde besluttet mig at nøjes med. Desværre var jeg ikke så hurtig, så der var ikke lige frit valg mellem alle farverne. På den anden side er det jo ikke nødvendigvis noget skidt, for jeg er jo så endt i noget helt andet end sort og koksgrå.


Bølgen Blå og Boisenbær, den blå er jeg så småt ved at have pejlet mig ind på, hvad skal være - jeg er helt forelsket i den farve. Boisenbær lurer jeg lige lidt på endnu, men om ikke andet, så kunne det jo blive til noget überlækkert til Tumlingen.

Og sig det ikke til nogen, men de to stykker snolder, som lå i pakken forsvandt temmelig hurtigt, dem behøvede jeg ikke overveje, hvad der skulle ske med ;-)

4 kommentarer:

  1. Wow hvor lækkert. Jeg er også ret vild med den blå. Synes rød klæder de fleste - bare ikke mig selv. Hahahaha.... er spændt på at se hvad du får ud af det. Ha' en skøn tirsdag. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan faktisk godt lide rød, og ender af og til med at få købt rødt tøj også... og meget af det ser også ret godt ud sammen med det sorte... men lige den her er lidt tøset i det, så jeg er faktisk ude i noget med sjal eller tørklæde, og noget til Tumlingen, da vi snildt kan blive beriget begge to af den.

      Slet
  2. Waouuu flotte farver. Glæder mig til at se hvad det ender ud i... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, men det må vente lidt endnu :-)

      Slet