torsdag den 21. november 2013

Små tasker



Som jeg fortalte i går, så har Liv og jeg byttet krea-projekter, og se lige, hvad hun har lavet til mig :-)


Jeg har længe været misundelig på Livs smukke små punge/tasker til opbevaring af alle de ting man ikke kan undvære når man tager ud med strikketøjet, og nu har jeg fået mine egne.

Tidligt på året da jeg sad med foden oppe, fik jeg bestilt stoffet hos Hannes Patchwork - der var nogle rigtig fine farvekombinationer, og jeg burde da lige kunne have fikset taskerne da jeg alligevel sad der, men jeg fik ikke taget mig sammen. Lynlåse og jeg er ikke gode venner, når det kommer til sådan nogle små ting - jeg kan sagtens sætte lynlåse i tøj og skifte lynlåsene, hvis de trænger til det, men en pæn lynlåsafslutning på en taske, det er ikke lige min kop te.

Har lovet Liv, at sætte mig ned og prøve, hun har sendt link til DIY og det hele... og jeg har stof til mange flere endnu, så måske... engang...

Men indtil videre vil jeg stor-nyde disse smuksakker - den ene ryger med på arbejde til diverse fornødenheder (neglefil, pille-æske, ekstra par strømper og så videre i den dur), den anden skal straks pakkes med krea-grej så vi er klar til tur i strikke-klubben søndag :-)

Tusind tak for hjælpen Liv :-)

10 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Jeg er så glad for dem :-)

      Slet
  2. Hvor er I to altså smarte til det der bytteri :-) og både trøjer og tasker er da flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, du kørte vist for tidligt den fredag ;-)

      Slet
  3. De er flotte. Lyder som en god byttehandel. Har selv haft tasker som disse på listen i et stykke tid sammen med strikkepindemapper osv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Strikkepindemapper, uha ja især til rundpinde... Hvem lokker / bytter vi med? ;-)

      Slet
  4. Jeg er glad for at du kan bruge dem Ketty! : )
    - trøjen er vi VILDE med her.

    ps. jeg kommer gerne ud og hjælper dig med at sy et par små tasker, så teknikken ikke forekommer så uoverskuelig (gjorde den første gang for mig).

    SvarSlet
  5. learn the facts here now gucci replica bags go now Fendi Dolabuy pop over to these guys Hermes Dolabuy

    SvarSlet