onsdag den 11. september 2013

Geilsk Dydsmønster


Lad mig bare starte med at undskylde, billedet er elendigt - taget indenfor kl. meget tidligt i morges - det giver ikke det bedste lys.

Hvis vi får tørvejr efter arbejdstid, så prøver jeg lige med et udendørsbillede :-)

Men den er nu strikket færdig, klar til at jeg finder posen med knapperne og får dem syet i. Og så skal den lige skylles op.

Jeg har snydt, de sidste to aftner har jeg haft den på, første aften med alle løse ender hængende rundt omkring, og i går efter den var monteret - den føles helt rigtig.

Faktaboks
Opskrift: Geilsk Dydsmønster
Garn: Geilsk Tweed (købt til formålet hos Lundagers.com )
Bemærkninger: hvis jeg ellers havde orket, og havde haft mere garn, så gad jeg godt have haft den 10 cm længere - men det kan jo nås endnu, hvis jeg kan finde et nøgle eller to med samme indfarvning.

8 kommentarer:

  1. Når man går med en trøje med enderne (snorene! :-))hængende ud så er det en ny yndlingstrøje :-)Må vist lige kigge nærmere på den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også glad for, at jeg var alene; manden på job, og Karen sov ;-)

      Men kender du ikke det med, at man ikke helt kan vente med at prøve det nye strik på?

      Slet
  2. Hvor fedt at du er så vild med den, at den allerede er i brug inden den er færdiggjort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk lidt sygeligt ;-)
      Men på den anden side, også lidt lækkert...

      Slet
  3. Ser flot ud. Glæder mig til at se den live :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har da vist én mere på lager, den kan jeg lægge til side :-)

    SvarSlet