tirsdag den 17. september 2013

Fanø Strikkefestival I

Jeg kan lige så godt sætte nr. I på, for jeg er helt sikker på, at der nok skal komme flere indlæg :-)

Lige om lidt (i morgen) smutter jeg til Fanø i super lækkert selskab. Vi har lejet det skønneste sommerhus med mulighed for at brede armene ud og lade garnet flyde i alle hjørner.

Bøger, mønstre og alt muligt er pakket ned til inspiration og planlægning af fremtidige projekter.

Der er pakket til de forskellige workshops jeg skal deltage i - det ene af dem lokker vældigt. Hanne Pjedsted lover millioner af muligheder med 2 farver garn, og prøverne hun har lagt ud på sin blog lover da også rigtig godt http://blog.designstrik.dk/

Den anden workshop jeg skal deltage i - her mangler jeg lige lidt forberedelse endnu, men der kan jo være ventetid ved færgen - og måske en hyggestund i en god stol i sommerhuset inden det bliver lørdag kl. 9. I får billeder og resultater (forhåbentlig) når workshoppen er overstået.

Inden da venter også et foredrag med Christine Feldthaus - bliver sjovt at se og høre hende i virkeligheden.

Så nu må tiden bare gerne gå hurtigt (og regnen får regnet af), så det kan blive Fanø-tid.

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det herligt med sådan en getaway ferie med gode oplevelser i vente:-)
    Du kommer lige med et referat af Feldthaus' foredrag ikke ?

    God tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har glædet mig længe, det kan ikke beskrives :-)

      Skal nok lige anmelde hendes foredrag, om ikke andet så på sms eller mail :-)

      Slet
  2. Nøj, hvor lyder det skønt! Bare det var mig. Jeg glæder mig til at læse alle de andre indlæg!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Hey hvor fedt. Rigtig rigtig god tur.
    Jeg ville også gerne med, hvis altså Fanø lå lige om hjørnet og jeg kunne sove i min egen seng om natten (arj hvor pjattet er jeg lige). Nuvel. Jeg er sikker på at du får en fantastisk oplevelse - som altid. Vi blogges... Kh. Liv

    SvarSlet