fredag den 2. august 2013

Isagers Granit i blå


Da jeg strikkede den grå Granit til Lundagers, blev jeg ganske enkelt smaskforelsket i den lækre fine finish der var i den, så jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg var nødt til at lave en til mig selv også.

På billedet her over ser den forholdsvis skæv ud, men det snyder - det er den ikke i virkeligheden. I forhold til originalopskriften fra Helga Isager er den lavet til en åben cardigan, og er strikket på en pind større. Ganske enkelt for at få den op i min størrelse, og så fordi jeg er mere til åbne trøjer end de lukkede.

Faktaboks
Opskrift: Granit af Helga Isager
Garn: tynd uld fra Geilsk (fra lager) og Viscolin fra Lundagers (købt for at lave lidt "liv" i trøjen)
Ændringer: strikket på tykkere pind og åben foran. Jeg er allerede begyndt at drømme om en i sort - men bør jeg ikke have rigeligt???

Har fået anden pc, og det virker ikke helt som om det er mig der bestemmer længere... Kan ikke lave fed skrift og putte links på...

8 kommentarer:

  1. Wow, den er flot! Virkelig vellykket! : )

    SvarSlet
  2. Du har da haft travlt i ferien :-)
    Den ser ud til at være blevet god. Ændrede du nogen af de andre ting, som vi snakkede om?
    Glæde rmig til at se den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er blevet rigtig god. Har gjort fuldstændig som du sagde, og det sidder helt som det skal :-)

      Slet
  3. Hvor er det en skøn farve, og det der mønster er så flot...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er blevet rigtig fin... drømmer allerede om en i sort, og måske med en grå følgetråd... drømmerier :-)

      Slet
  4. you can check here gucci replica bags helpful site look at this site navigate to these guys view it now

    SvarSlet
  5. replica bags prada visit this site z8q65b1s41 replica bags manila read the article u8o97x0n27 fake louis vuitton replica bags sydney replica bags ru gucci replica handbags c3m06o1a20 replica bags nyc

    SvarSlet