fredag den 28. september 2012

Uldfisk???

For en måneds tid siden skrev jeg her på bloggen om FILT, som nu hedder ULDfisken, og om Nanna som havde udskrevet en konkurrence på netop udseendet af en uldfisk...

Mit bud er nogle ikke helt så store fisk, og derfor syntes jeg, at jeg var nødt til at lave en håndfuld... måske de gør sig bedre i en større flok, og måske med lidt tang omkring til at gemme sig i.

Om ikke andet, så kommer de i dag med posten, så de kan svømme frem til Nanna.


Faktaboks:
Design: eget - overvejer om jeg skal skrive mønsteret ned, mens jeg kan huske det
Garn: Rowan Cotton Glace (ja ja, ved det godt, men det var lige det som lå øverst)
Forbrug: der kan blive mange fisk ud af et enkelt nøgle, og så bare rester til farverne
Hæklenål: nr 3
Bemærkning: måske nogle små sorte perler til øjne?

God weekend til jer

4 kommentarer:

  1. Årh hvor er de altså fine! Sejt fundet på Ketty.

    SvarSlet
  2. Jeg tænker straks at de skal hænge på en uro- eller en gren- så de bliver flyvende uld uldfisk- de er så fine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også tænkt lidt i noget "flyvende" tang, som måske kunne hjælpe med at fange stemningen af akvarium.

      Slet