onsdag den 5. september 2012

Gamle strikkehæfter

... er blevet fundet på loftet i min farmors hus.

Min farmor er kommet på plejehjem, huset er blevet solgt - og i oprydningen inden overdragelsen af huset blev der fundet mange skønne ting. Hvad jeg ikke vidste var, at der efter overdragelsen blev fundet noget i et hjørne af loftet.

I går ringede min far, at han havde noget, som han mente ville interessere mig en smule, måske! Jeg var noget spændt på, hvad det kunne være...


Det med måske blev sagt med et smil, for han vidste godt, at det for mig er små skatte. En hel kasse var der blevet fundet på loftet, indeholdende gamle ugeblade, strikkehæfter og min farmors symønstre fra da hun gik på syskole mens min far, faster og onkel var helt små - det er da en skat uden lige.

Nu glæder jeg mig bare til, der bliver en smule ro i vores lille hjem, så jeg kan få lov at fordybe mig i herlighederne.

3 kommentarer: