mandag den 13. februar 2012

Weekendens strik

Hjemmefutterne blev gjort færdige og er nu klar til aflevering. De grønne blev strikket fredag aften og lørdag formiddag, begge par fik monteret pletter og øjne, og natten til i dag har de stået stukket ned over en skammel, så latex'en under bunden har kunnet tørre.


Håber de bringer lykke hos de lækre unger (præcis som de foregående par gjorde).



Jeg mangler at tilstå, at sidste weekend fik jeg ikke afsløret alle overspringshandlingerne... hmm, men ikke desto mindre slog jeg søndag aften op til en "Astrid" kjole til tumlingen. Den er fra Lillestrik og i hele 3 forskellige lilla farver. Pind nr. 3 og en bunke tålmodighed - ikke fordi den er svær, men fordi jeg sjældent laver noget på så små pinde.

Dog skal jeg skynde mig at sige, at selv om den bliver strikket i str. 4 år, så skrider det hurtigt fremad. Det hjælper også på det, at hun går og siger "kjole" hele tiden. Håber ikke den er alt for stor - tror gerne hun vil tage den i brug med det samme.

4 kommentarer: