fredag den 17. februar 2012

Status på Astrid-kjolen

Liv spurgte lige til hvordan det gik med kjolen til tumlingen.


Det går støt fremad (når jeg ikke lige får bank i Wordfeud ;-) ). Der mangler 4 cm, så skal der strikkes kant, så mon ikke den er klar til brug inden næste uge banker på døren.

I weekenden skal der også strikkes futter (mariehøns) til en kollegas børn, og jeg skal have fundet en UFO frem, som forhåbentlig skal gøres mere færdig, og så skal der strikkes lidt på det hemmelige projekt.

Og ja, jeg er stadig alene hjemme, hjemkomsten er udsat - noget med en motor der drillede. Så weekenden står på tegnefilm, leg, strik, te, stearinlys og hygge.

1 kommentar:

  1. År den kjole bliver bare SÅ fin!
    Men du har da også nok at se til med projekter (føler at jeg kender det fra mig selv). Øv for udsættelse af hjemkomsten. Men jeg er sikker på at du får en dejlig weekend alligevel. Måske kommer jeg og låner strømpepinde nr.5?!?
    :) Liv

    SvarSlet