torsdag den 9. februar 2012

Flere overspringshandlinger

Som jeg lovede den anden aften, så får i lige billeder af de to andre overspringshandlinger jeg havde gang i...



Den ene er de futter, som jeg tidligere har skrevet om - de skal ud af huset (så overspringshandling er det nok i grunden ikke), de røde er nu klar til at få monteret pletter, øjne og få smurt latex under bunden... så fremkommer de sødest mariehønefutter.




Utålmodigt venter jeg på den blå farve, så vi kan få lavet nogle i bille-udgave til drengeudgaven.



I gemmerne fandt jeg et kit på et par pulsvarmere, det tog nu ikke lang tid at få dem bikset... dog skal jeg øve mig i at skifte farve, og få det til at se pænt ud. Jeg snød, strikkede selve pulsvarmeren først, samlede masker op i den lyse farve og fandt selv på flæsen... Ikke helt som angivet i opskriften...

1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne overspringshandlinger :)
    God weekend!
    Kh. Liv

    SvarSlet