torsdag den 28. marts 2013

Piratskibskjole

Billederne driller mig, så indtil videre kan jeg kun vise jer den ene af de kjoler jeg har fået lavet til Tumlingen.

I mandags var jo sy-dag, og jeg havde gjort klar til mere end jeg fik lavet - hvilket jeg nok godt var klar over.

Første kjole, som så dagens lys var denne


Tumlingen står klar ved siden af, jeg fik allernådigst lov at låne kjolen til fotografering.

Faktaboks:
Mønster: Kjole fra MiniKrea. syet i str. 4 år med godt med sømrum (for dårligt at jeg ikke lige gad tegne mønsteret af i en størrelse større)
Stof: Piratskibs-jersey fra City Stoffer
Bemærkninger: Perfekt kjole til leg i børnehaven.

3 kommentarer:

  1. Den er da rigtig god - og flot farve.
    At man har gjort for meget klar til en sydag, den kender jeg alt for godt - desværre kniber det altid med tiden.

    Forsat god påske, jeg vil nyde min.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, rigtig skøn blå farve :)
    Ha en god påske
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Den er bare så fiiiin :0)

    SvarSlet