mandag den 25. marts 2013

Symaskinen skal snurre...

I dag skal jeg på tur, Tumlingen skal med... det er nemlig hyggedag for os begge.

Vi skal besøge en veninde og hendes datter, dukkevogn og symaskine skal med, for vi skal lege alle sammen.

I går eftermiddags fik jeg planlagt lidt, der skal syes et par bluser (lange) og en kjole til Tumlingen, og hvis jeg når det, så er der klippet stof til en tunika til mig selv - og mon ikke der var en lille rest foer gemt et sted, som skal blive til det lækreste tørklæde.

 Farvestrålende jersey stof til pigetøj

Liberty jersey stof til tunika (er så spændt på at se den færdig)

Nu venter jeg bare tålmodigt på, at Tumlingen skal vågne af sin prinsessesøvn, så vi kan blive klar og komme afsted :-)

6 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det og komme igang. Har i tankerne planlagt og tænkt. Vi ser på det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er Karen stået op, så er der lys forude - vi ses

      Slet
  2. Weeee....! Rigtig god fornøjelse. Glæder mig til at se resultatet! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er slet ikke blevet så ringe, men nåede kun halvt igennem. Dejligt der stadig er et par fridag :-)

      Slet
  3. Fedt med en legedag for store og små. Lyder som godt selskab:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror vi alle fik hygget igennem, og tror sagtens vi kunne klare en dag mere :-)

      Slet