fredag den 22. marts 2013

Forår, forår kom nu snart

... vi har ventet længe....

Måske er det fordi jeg er en utålmodig sjæl, måske er det fordi vinteren trækker i langdrag - der er mange måske'er...

I mit drivhus er der sat krukker klar, lige til at sætte udenfor når Kong Vinter slipper sit tag - det er lige før jeg ikke kan vente længere.

Så jeg har været nødt til at gøre lidt indenfor...

 Små tete a tete i et par potter på spisebordet

 Vores skønne dagplejemor havde fundet sådan nogle krus i Rema 1000, og jeg måtte da gøre hende kunsten efter. At finde ud af, at vi samtidig støtter Kræftens Bekæmpelse gjorde ikke fornøjelsen mindre.

Gule / orange lys i lysestagerne.

Der er sket en del håndarbejdsmæssigt, som jeg ikke har fået vist frem endnu - men det kommer.

Det sidste hemmelige projekt er overstået og afleveret, lige så snart der bliver givet grønt lys, så kommer der billeder og links her på bloggen.

Jeg har været på sykursus og begået en blazer med foer - den skal i også nok få at se :-))

Rigtig god weekend

6 kommentarer:

  1. Ih hvor forårshyggeligt du har det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så godt som det nu kan lade sig gøre - venter bare på trangen til forårsrengøring kommer over mig (tror til gengæld det kan vare længe)

      Slet
  2. Det er vist også det bedste vi kan gøre mens vi venter, nemlig bringe foråret indenfor :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, for vi trænger noget så voldsomt til sol og varme. Heldigvis ser det ud til solen får lov at glæde os i dag.

      Slet
  3. hyggeligt- og støv kan jo ikke ses på foto- ;-) glæder mig til at du viser de igangværende projekter frem...

    SvarSlet
    Svar
    1. Har fået påskeferie, så mon ikke jeg når at få lavet et par indlæg i løbet af de næste par dage :-)

      Slet