onsdag den 27. marts 2013

Påskeæg

Min søster og jeg har et par traditioner, et af dem er udveksling af påskeæg.

Hen over årene er vi gået fra små chokoladeæg til påskeharer af chokolade og til gaver i stedet.

I dag har vi byttet årets påskeæg, det var slet ikke så ringe :-)

I min påskegave (og jeg blev da noget begavet) var der et lækkert Zwilling skærebrædt (det har jeg ikke taget noget billede af), og så var der dette:

 En peace folkevognsbus med campingvogn

Skål med påskeæg

Skålen har fået sat adskillige folkevogne på med decoupagelim og er blevet brændt i ovnen, den kan holde til at blive gjort ren, men ikke en tur i opvaskemaskinen. 

Lige nu har jeg svære overvejelser, som går på om skålen skal med på arbejde og fungere som frugtskål, eller om den skal blive herhjemme på arbejdsbordet og indeholde nåle, tråd, sikkerhedsnåle og andet godt, som man lige mangler når man sidder med et eller andet...

Bussen skal udstilles sammen med resten af min samling, når jeg en gang får lavet de udstillingsskabe, som jeg så i et boligblad for ikke så længe siden... men det må altså vente til vejret bliver til udendørs maling.

1 kommentar:

  1. Hold nu op - det er jo nærmest vildere end juleaften! Nogle rigtig Ketty-gaver du har fået. Jeg ville beholde skålen hjemme til at pynte i stuen. Klart! : ) God Påske! Måske jeg kommer forbi med en halv strømpe som driller - eller som jeg faktisk bare TROR driller, da jeg endnu ikke er kommet dertil hvor jeg er bange for at det går galt. Hahahaha....! : )

    SvarSlet