fredag den 13. juni 2014

Fru Zippes skiltepude

Det er ved at være rigtig lang tid siden jeg købte kittet til denne pude. I tankerne må det da have været sidste sommer, men tænker jeg efter, så er det nok reelt set 2 år siden. Tænkte lidt, at det da ikke var noget problem lige at brodere de 9 skilte på 20 x 20 cm stof...

Jeg blev klogere, for indtil for nylig havde jeg kun fået syet midten... og det var ikke gået for hurtigt, og havde ikke været spændende eller andet, som kunne indikere at nu skulle der ske noget.

Men så var der jo lige workshoppen hos Boesen Sy & Stof i Silkeborg, hvor der blev givet et par fif - det lille kit, som blev udleveret på workshoppen fik jeg da også hurtig syet, så hvorfor ikke fortsætte med puden.?

 Efter den første aften

Efter et par dage (godt det var weekend)

 Gemte alt det hvide til sidst

Efter en god uge

Nu sad jeg jo så og tænkte, at det da absolut ikke var slemt, faktisk sjovt. Og hvorfor havde jeg så ikke taget mig sammen noget før? Tja, det har jeg ikke noget fornuftigt svar på - men næste broderiprojekt er indkøbt.

Nu mangler bare montering. Der har ikke været tid til symaskinen længe, så håber snart det kommer :-)


11 kommentarer:

  1. Den bliver fin... tja hvorfor får man ikke lige fundet gejsten til noget ser egentlig er nemt at gå til... måske vi har for mange ting vi gerne vil lave:-) glæder mig til næste kit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har fået syet 10 tråde på næste projekt, og så fik jeg strikkekrisen overstået og har nu kastet mig over pindene igen ;-)
      Tror der går lidt tid inden jeg viser det færdige broderi frem - men måske efter 10 tråde mere, at i skal se det

      Slet
  2. Hold nu op hvor er den fin. Og bare så meget dig! Hvor skal du have den henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skal da selvfølgelig i folkevognen ;-) skal bare lige have den monteret først... gad vide hvor længe jeg kan trække det ud

      Slet
  3. Hold op hvor ser det bare mega mega fedt ud!!
    Sådan én må jeg i gang med. Tak fordi du deler.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Libbie
      Der er lavet hele 3 forskellige puder fra Fru Zippe med trafikskilte, så der er nok at gå igang med :-)
      Kh
      Ketty

      Slet
  4. Full Report p6v75o5o52 bag replica high quality replica bags korea y3i78i0n79 replica bags high quality web f3a91l6r73 replica bags thailand replica bags china gucci replica q7i48h0s95 replica bags china

    SvarSlet