onsdag den 3. juli 2013

Genbrug: Melitta kande

For et stykke tid siden fandt jeg denne kande i et drivhus, som ikke længere er i brug. Kanden er frostsprængt og kommer sikkert ikke til at kunne holde vand igen, men farven...

Jeg er helt vild med den farve og min første tanke var, den skal da bare have en klat lim og så får den et sennepsglas ned i kanden - så har jeg alletiders blomstervase.



Jeg har stadig ikke fundet en lim-klat, men sennepsglas og blomster er klar :-)

Måske en mindre rengøring af kanden også er nødvendig....

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød og god idé at bruge den til vase. Jeg er også vild med den farve.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var slet ikke i tvivl om, at den ikke bare skulle smides ud, da jeg fandt den :-)

      Slet
  2. Det er virkelig også en lækker farve. God idé som vase. Smukt smukt! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Må vist hellere få taget mig sammen og få den fikset, og komme med nyt billede :-)

      Slet