søndag den 24. marts 2013

Frøken og Prinsesse Dicte

Nu må jeg løfte sløret...

Jette Friis er kvinden bag Hotte Hit, og laver nogle rigtig fine designs med superlækre detaljer.

Jette er også en af kvinderne bag Grib Garnet, som jo lavede den fine strikkefestival i Silkeborg sidste år. Og for et par weekender siden blev de fantastiske kvinder kåret til Årets Gavstrikkere i foreningen Gavstrik. Lige her kan du finde billeder fra udnævnelsen.

Jeg fik lov at prøvehækle en af børnestørrelserne til hendes sidste nye opskrift, nemlig Prinsesse Dicte (den lyserøde på billedet).


Noget af det smarte ved den her opskrift er, at du får hele to modeller med i en - nemlig både børne- og voksenopskrift på en gang.

Der er link direkte til køb af opskrift lige her. Opskriften ligger som e-bog.

Der er masser af andre fine og spændende opskrifter på Jettes hjemmeside, og ikke kun hæklede - der er også strikkede :-)

Lige nu kører Jette ydermere en like-konkurrence på hendes facebook-side, hvor man kan vinde 10 nøgler supersoft garn - link finder du lige her

Dette er ikke et sponsoreret indlæg, men jeg ville bare gerne dele de fine trøjer med jer, og give jer muligheden for at vinde lidt garn til de slunkne garnlagre rundt omkring.

Rigtig god solskinsrig søndag.


4 kommentarer:

  1. Wow, hvor er den lyserøde flot Ketty!
    Og sikke en masse god inspiration. Desværre er jeg ikke med på FjolsBogen, så jeg kan ikke 'like' men lækkert garn til den heldige... : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blevet helt begejstret, og bestemt ikke sidste gang jeg skal lave noget fra hendes hånd. En af hendes trøjer lokker lidt :-)

      Slet
  2. Slunkne garnlagre....... Øh hvor? Fine trøjer, jeg må lige lure lidt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt ironisk ;-) men derfor kunne det nu være lækkert alligevel

      Slet