torsdag den 4. oktober 2012

Færdig Derwin

Måske skal jeg starte med en undskyldning... fordi jeg ikke fik lagt billeder på bloggen da trøjen blev færdig, fordi jeg har været enormt langsom til at få strikket sidste 4 pinde (halskanten), og fordi jeg for længst har taget trøjen i brug og nyder den.


I tidligere indlæg viste jeg en sammenlagt trøje, men her finder du faktaboksen.

Det er helt bestemt ikke sidste trøje der bliver strikket i Rowans Pure Wool DK, det er så lækkert garn, og så blødt. Og så må jeg jo indrømme, at pind 4 (og 3,5) bare er fantastiske størrelser at strikke med.

4 kommentarer:

  1. Den er godt nok blevet flot. Lækker detalje med lynlåsen.

    SvarSlet
  2. Den er flot. Mon du en dag giver et.snoningskursus? fætter ikke hvordan du kan strikke.så hurtigt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes nu ikke det går specielt hurtigt... det jeg er i gang med lige nu, bliver til økonomigarn (er nødt til at pille op igen).

      Giver meget gerne snoningskursus - du siger bare til :-)

      Slet