mandag den 2. juli 2012

Rowan Nora færdig

Tumlingen er lykkelig - hun er så glad for sin nye kjole.

Og moren - tja, hun tænker lidt, at det er godt kjolen ikke er alt for stor, for så er det begrænset, hvor længe jeg skal lukke øjnene for det "sjusk" jeg har lavet.

Jeg har virkelig snydt så vandet driver med mønsterstrikket på den kjole. I stedet for at pille op og starte forfra, så har jeg leget med vliseline, strygejern og en saks (resten kan i sikkert tænke jer til). Det er ikke at anbefale - jeg burde have pillet op. Undskyldningen er, at bogen er væk i byggerodet, så i stedet har jeg brugt længere tid på fik-fakserier end det ville have taget at pille op og strikke igen.


Det trækker ikke helt så meget fra siderne når hun har den på.

Der skal strikkes en ny, måske med en mørkere bundfarve end den hvide, til næste sommer.

2 kommentarer: