onsdag den 16. maj 2012

Audrey Hepburn

Jeg blev fristet over evne... Der findes mange steder, hvor man kan købe film på nettet, og et af stederne hvor jeg ledte efter tegnefilm til tumlingen faldt jeg over denne boks med Audrey Hepburn til den nette sum af 69,-

Nogle gange kan jeg godt blive lidt betænkelig over tilfældighederne. Det var nemlig ikke mange dage / timer siden jeg havde snakket med en veninde om, at det kunne være lidt hyggeligt at se nogle af de gamle film netop med Audrey Hepburn igennem - dels for hyggens skyld, men også for at finde inspiration til måske lidt strik med et nostalgisk islæt.

Ikke desto mindre er jeg nu klar til flere timers råhygge i sofaen med film, strik og kaffe (med masser af mælk). Dog tror jeg, at jeg lige skal udsætte film-hyggen lidt - der er masser af andre ting som lige skal overståes først :-)

7 kommentarer:

  1. Åh, jeg kan blive helt fristet. Elsker også stilen i de gamle film, og synes, at Audrey Hepburn er helt vidunderlig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nemlig helt præcis rigtig mange ting, man kan lade sig friste af, leve sig ind i deres tidsalder, og ja, hun er nemlig helt præcis helt vidunderlig :-)

      Slet
  2. Audrey Hepburn film - det er jo ren kult!
    /Liv

    SvarSlet
  3. var det ikke også hende der var med i prinsessen holder fridag? jeg mindes mine barndomssøndag eftermiddage med s-h film.... hold da fast de eftermiddage var lange... dem kunne jeg godt bruge idag..

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, fra 1953, så allerede da vi så dem som børn var klassikere, og de lever stadig, hvor er det fedt.

      Jeg kunne også godt bruge en (eller flere) af de lange eftermiddage på den måde igen. Den gang tror jeg ikke vi satte pris på dem, som vi ville gøre i dag.

      Slet
  4. Og så lige nogle lange sommerferier oveni... og nogle ekstra timer juleaften... jeg håber du får en dejlig bryllupsdag idag. Tillykke til jer.

    SvarSlet