mandag den 29. februar 2016

Tæller ned

Jeg kan næsten ikke vente længere... jeg tæller ned, uger, dage, timer...





... og dybest set ved jeg godt, at jeg jo bare kan tage afsted allerede nu, og så bare fryse med anstand. Men indrømmer blankt, at jeg er temmelig kuldskær, bortset fra under hedeturene

Jeg glæder mig sådan, til vi lukker op for sommerhuset igen og tiden kan bruges dernede på alt muligt og ingenting.

I går var Karen og jeg nødt til at køre en tur derned, bare for at blæse sæbebobler, gå en tur på legepladsen og i det hele taget nyde området.

Tænker, der må være andre end mig, som glæder sig, for der var en summen af liv, lyde fra motorsave, som arbejdede og enkelte som fejede terrasser, og andre som også var ude at gå tur.

Uhmmmm det bliver dejligt :-)

2 kommentarer:

  1. Det lyder helt drømme-agtigt. Kan godt forstå at det kribler. At fryse med anstand, er ikke det værd. Næe nej. Hold ud. Det bliver lige pludselig tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøger at holde ud... har dog fået instruktioner af manden i oplukning af diverse, hvis jeg nu ikke kan modstå længere, mens han er på job.
      Eller måske håber han bare, at jeg så har klaret forårsrengøring og diverse klargøring dernede inden han så kommer hjem igen ;-)

      Slet