tirsdag den 23. februar 2016

Sneflokke vol. 1



Det er ikke mange uger siden, Annette Danielsens nyeste strikkehæfte dukkede op, og jeg forelskede mig straks i et par af modellerne selvfølgelig

Om ikke andet, så kastede jeg mig over at strikke Sneflokke. Den er selvfølgelig hvid i hæftet, men jeg er ikke lige så glad for at have en hvid bluse på, så nu håber jeg ikke, at nogen tager det fortrydeligt op, at jeg strikker grå sneflokke ;-)

Indtil videre går det stille og roligt derudaf... Det er nu to uger siden jeg startede og status er, at der er lukket af til ærmegab og der er nu delt til forstykker og ryg. Første forstykke er strikket...

Den næste model, som jeg drømmer om derfra er Sjap...

Fortsættelse følger :-)



4 kommentarer:

  1. Sneflokke bliver jo sådan lidt grålige når de rammer asfalten :)) , den glæder jeg mig til at se på lørdag

    SvarSlet
    Svar
    1. joooo, men grå sne er bare ikke så hyggelig, som den hvide ;-)
      Håber at være kommet et stykke videre inden vi ses lørdag :-)

      Slet
  2. Det ser godt ud. Glæder mig til at se den som færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lover helt sikkert, at det IKKE bliver i denne uge ;-)
      Har tværtimod overvejet et serie-indlæg med igangværende projekter....

      Slet