mandag den 15. februar 2016

Flere strikhuer



Jeg skal snart have fundet mig et andet huemønster ;-)


Men endnu et par huer er kommet af strikkepindene... den ene med grå kvast er til Maria, og den anden er til fødselarens lillesøster (fra tidligere indlæg). Hendes mor sætter selv en kvast på. 




Nu vil jeg glæde mig til at slå op til et nyt strikketøj (selv om jeg ikke har fået strikket alt færdigt, som jeg egentlig havde lovet mig selv)...


Faktaboks
Opskrift: Drops hue, opskrift hentet på deres hjemmeside
Garn: Peruvian Highland uld fra Filcolana
Pind: strømpepinde nr. 5
Bemærkninger: sjovt, som pigerne lige faldt fuldstændig pladask for den model :-)

2 kommentarer:

  1. De er så fine dine huer Ketty. Men hvordan får du tid til at strikke, samtidig med at du syr 20 ting?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syr jo slet ikke om aftenen... kun hvis manden er hjemme og han kan lokkes til at lave mad. Men efter aftensmaden er det sofa og strikketid, inden Karen puttes...
      Så på den måde når jeg som regel lidt strik hver dag... men langt fra symaskinen hver dag.

      Slet