tirsdag den 4. november 2014

En halsting

 
Jeg skal med det samme beklage det mørke billede, men det var temmelig mørkt og trist i vejret søndag eftermiddag...
 
Nu er jeg jo færdig med alle modellerne til mit lille strikkehæfte, men den her brændte sig på i mit hoved og var nødt til at skulle strikkes op. Garnet blev fundet på lageret og så ellers igang.
 
Fredag eftermiddag kom min søde svigermor på besøg, og forelskede sig vildt i den, den var blød og lækker og passed lige omkring hendes hals. Så derfra var der ikke langt fra tanke til handling (hun har nemlig hjulpet mig rigtig meget her på det sidste - græsenke og kursus ud over normal arbejdstid hænger ikke sammen tidsmæssigt), så jeg gik på jagt i gemmerne efter en kæmpe knap og vupti.
 
Nu er der bestilt garn til en til mig selv også - jeg brugte nemlig det sidste af den slags fra lageret.
 
Faktaboks
Mønster: egen ide - måske kommer den på Ravelry senere
Garn: godt tilbud fra Garnudsalg for laaaaang tid siden
Pind: nr. 7
Knap: noget horn-et-eller-andet købt til et strikke arrangement lang tid før garnet overhovedet blev købt
Hot eller not: synes den er ret hot ;-)

9 kommentarer:

  1. Ej, hvor er den fed. Altså såååååå fed. Jeg ville ønske jeg kunne strikke men det kan jeg ikke:(

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Mette, det er en skam, den er ellers rigtig nem at lave

      Slet
  2. Og det er den da. Hot! Heldige svumse - og heldige dig for at have hende til at trække lidt på i overhalingsbanen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hende svumse har jævnligt fået påhængsvogn på til at sætte farten lidt ned i den her tid... (påhængsvogn = Karen) ;-)

      Slet
  3. HOT Ketty,hvor er den bare flot,god idé at lukke den med den store knap , dejligt med en hjælpsom svigermor :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også temmelig vild med den, og har strikket en mere til mig selv, så nu går jagten ind på den næste fede knap

      Slet
  4. Nu er jeg jo færdig med alle modellerne til mit lille strikkehæfte, men den her brændte sig på i mit hoved og var nødt til at skulle strikkes op. Garnet blev fundet på lageret og så ellers igang.
    sewing factory for sale ,
    cut and sew factory near me ,

    SvarSlet