tirsdag den 15. januar 2013

Garnforbrug

Mange bloggere har lavet en status på det forgangne år (og ja, jeg ved godt, at jeg er lidt bagud... vi er midt i januar!).

Uanset hvad, så vil jeg da ikke stå tilbage, og min status skal gå på hvor meget garn jeg har haft igennem hænderne ved henholdsvis hækling og strik.

Inden jeg gik i gang med sammentællingen, så havde jeg en ide om, at jeg nok havde sneget mig op omkring de 5 kilo i året der var gået - alt andet lige, så synes jeg, at jeg har været flittig :-)

Allerede under sammentællingen af de hæklede projekter kunne jeg godt se, at mit gæt var helt forkert.

Garnforbrug hækling : 4,87 kg garn
Garnforbrug strik: 6,445 kg garn
Totalt garnforbrug: hele vanvittige 11,315 kg garn

Om jeg synes det sætter en vis forventning til 2013? Ja, det gør jeg, og synes måske allerede jeg er ved at være lidt stresset, for hvordan skal jeg nå det....

Heller ingen billeder i dag... jeg skal nok søge professionel hjælp :-) ................. Liv?

5 kommentarer:

  1. Det er godt nok et vanvittigt tal Ketty. Kan slet ikke forstå alt det garn som det omfatter. Nuvel. Vi kigger på det med billederne. Snart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det lyder også vildt, men måske føles det bare slet ikke sådan når man får sendt det meste af det ud af huset igen lige så snart det er færdigt.

      Takker, du er en skat :-)

      Slet
    2. Tusind tak for hjælpen i dag - nu virker det "hele" jo :-)

      Slet
  2. Det er da for vildt- 11 kg.... du er da en super sej garnbruger... hvordan kan du huske alle dine projekter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Billedder, og små fedtede notalter i en lille sort bog ;-)

      Slet