tirsdag den 13. november 2012

Stjernestunder

Jeg har en svaghed for lysestager, og tænker nogle gange på, om jeg nogensinde får nok... tror det ikke.

Lige nu funderer jeg over, hvor jeg skal opbevare dem, som ikke lige står fremme - for efterhånden er der ikke plads til dem alle på en gang. Når vores stue bliver færdig (igangværende istandsætning), så står der ikke mindre end 3 sæt lysestager, alle bryllupsgaver, som jeg lige ved, hvor skal stå, og som jeg skal nyde at se på læææænge. Gemalen må selvfølgelig også gerne nyde dem, hvis nogen skulle være i tvivl ;-)

I går fik jeg hentet sidste nye skud på stammen af lysestager, og de passer perfekt ind i vindueskarmen mellem de flotte orkideer, som forresten er i fuld gang med at skyde nye blomsterstængler.


Alt imens jeg nød de levende lys, så fik jeg lige flettet et par stjerner til min søster (disse fik hun med hjem i weekenden, men der er flere på vej.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar