tirsdag den 29. januar 2013

Hvad posten bragte i dag...

Posten kom pænt og bankede på døren idag, noget var for stort til at gå i postkassen (det vidste jeg godt, hvad var), men ud over det så var der hele 2 breve med lapper til vores "byt-en-lap" blogleg. I går var der også brev, men blogger har drillet lidt med at ville uploade billeder (igen), så dem kan jeg først vise i dag.

 Lapper fra Helle Malene
 Lapper fra Jean
 Lapper fra Karen
Og så må jeg jo erkende, at min drøm om størrelsen på tæppet nok er lidt større end de lapper jeg får byttet mig til, så jeg har snydt og sendt bud efter lidt at supplere med. Det kom også i dag - og det var det som ikke kunne gå i postkassen.

Hvis i ikke kender Hannes Patchwork i forvejen, så synes jeg ikke i skal snyde jer selv for et lille kig forbi. Leveringen er super hurtig, og portoen billig.

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til at blive det fineste lappetæppe - wow altså! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt til at komme igang - det kribler voldsomt i fingrene

      Slet
  2. Kære ketty, jeg siger tak for lapperne i min post idag.... der var hele 6 breve med lapper, dine går fint i spænd med alle de andre så tak for dem:-) ligger Hanne patchwork ikke i hvorslev eller deromkring.... eller noget i nærheden af kgs. Bro?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødest Ellen, velbekomme - det er svært at vælge lapper når man ikke ved, hvad det skal passe sammen med, og det var jo heldigvis en del af udfordringen.

      Hannes Patchwork ligger i Vejerslev, ikke så langt fra Kongensbro, så du har fuldstændig ret. Hun har en rigtig fin butik, med mange forskellige varer til patchwork, noget som jeg helt bestemt skal øve mig på... på et tidspunkt, hvor der er mere tid til rådighed ;-)

      Slet