fredag den 18. januar 2013

Byt-en-lap pakkepost

Onsdag var der et rigtig hyggeligt brev med posten - lapper til mit tæppe fra Ellen K :-)


Oveni i lapperne var der sørme også fine tegninger, en bambi og skønt skønt strikkeblad fra Sidsels Sangild.

Nu må jeg se om jeg ikke kan lokke manden til at holde en pause fra istandsættelsen af vores stue og få ham til at lede efter noget af det stof jeg har i tankerne til de lapper jeg skal have sendt afsted. Håber på mirakler i løbet af weekenden, så de kan blive sendt i starten af næste uge.

God weekend til jer alle :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt :o) God weekend. Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Det var godt du fik en pakke Ketty- du behøver ikke jage med lapper til mig- du ved jeg isolerer væggen med stoflageret- så jeg har nok at lave indtil videre .-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, men der er en mere som har meldt sig under fanen, så det går ikke at trække den for længe :-)

      Slet