onsdag den 16. juli 2014

Belle Cable Hat


Jeg ved det godt, det er sommer, sol og lækkert vejr (også med et par regnbyger ind imellem), og jeg bør ikke strikke en vinterhue, men ikke desto mindre er det det jeg har gjort.

Da jeg fornyede mit abonnement på Rowans magasiner, så kunne jeg vælge noget lækkert Rowan garn og tilhørende opskrift - og hjertet valgte blå - og så kom der Rowan Lima med tilhørende opskrift.

Den anden aften sad jeg og strikkede på et længerevarende projekt, som jeg ikke har vist frem her endnu, men jeg manglede en rundpind mere... så hurtigt blev den bestilt... men jeg manglede noget at strikke på.

Og så lå Rowan garnet og skreg på mig - og hold nu op, hvor er det lækkert.


Der var garn og opskrift med på pulsvarmere også, så gæt hvad jeg strikker på lige nu ;-) ?

Faktaboks
Opskrift: Belle Cable Hat af Martin Storey for Rowan
Garn: Rowan Lima - blanding af baby alpakka, merino uld og en smule nylon
Pinde: min mors gamle bambus pinde lå først for - strikket på nr. 5,5
Bemærkninger: Jeg er tosset med det garn, drømmer om en trøje i det, men må vist først have undersøgt prisen og ikke mindst hvordan det holder sig i brug og vask

Lur mig om ikke i får et par pulsvarmere at se en af de nærmeste dage også :-)

2 kommentarer:

  1. Lidt varmt nu, men hvor er farven og mønsteret flot, den bliver du glad for til efteråret.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  2. Fed hue. Og ja. Det er måske nu at vintergarderoben skal gøres klar - så vi kan lave sommerting til vinter ... eller?!?

    SvarSlet