tirsdag den 27. november 2012

Hue a la Stine

Det er jo rigtig let at blive fristet rundt omkring på forskellige blogs, og da Stine viste Folkes hue, så vidste jeg, at sådan en måtte jeg bare strikke...

Må dog indrømme, at det tog et par dage... sengen kalder tidligt om aftenen for tiden, så jeg får ikke lavet helt så meget som jeg plejer (måske jeg bare burde overveje at gå i vinterhi!)

Kanten på min hue ruller en del, også selv om jeg tillod mig at strikke en 4-1 rib-kant på. Den ruller dog ikke når den kommer på :-)

Faktaboks
Mønster: frit efter Stine Hoelgaard Johansens blog
Garn: Hjertegarn Vidal Alpaca
Pinde: 3,5 mm
Bemærkninger: den næste strikkes på rundpind eller strømpepinde

1 kommentar:

  1. Godt du ikke forsøgte dig med strygejernet til den rullende kant, ligesom en anden een. Hahaha...
    Rigtig fint resultat du har.
    Dén med vinterhi er jeg i øvrigt med på! : )

    SvarSlet