onsdag den 7. november 2012

Havefolket

Det er ingen hemmelighed, at jeg godt kan lide havearbejde, plante, se ting spire og gro, for til sidst at ende med noget virkelig kønt at se på.

Tumlingens ankomst har sat lidt en bremse i, da visse dele af kroppen har lidt af heftige eftervirkninger, som ikke kombineres smukt med havearbejde af den grove slags.

Ikke desto mindre, så nyder jeg at læse haveblogs også, og en af favoritterne er Havefolket - lige nu har de en skøn konkurrence om en beskærersav, som kan betjenes med en hånd. Hvilket er temmelig praktisk, hvis man er kravlet op på en stige og skal save noget af det øverste af. Sikkerhed frem for alt.

Nyder du også havelivet - hvad enten det er i en liggestol på terrassen, eller med rumpen i vejret og hænderne dybt begravet i jord, så synes jeg denne blog er et fint sted at kigge forbi. Lige nu har de ideer til pynt med mos både inde og ude.

Og så er jeg nødt til at fortælle, at en af mine tidligere kolleger er blandt de 5 kvinder, som står bag denne blog. Hun er noget sej til det haveværk :-)

4 kommentarer:

  1. Tak - hvor er du sød :-) .. og skønt at du læser med!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er intet mindre end imponeret over jeres arbejde med den blog :-)

      Slet
  2. Jeg er typen der nyder at se ud på min have - har sjældent tid til hverken at nyde eller yde. Der er jo så meget andet...også! : )

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at være i haven- og at plukke buketter ind- slå græs er ok- fordi man ligesom kan tænke andre tanker imens- men resten vil jeg hellere undvære- så en uplejet sandet naturgrund med tyndt græs, uden hæk og nogle krukker må vist være mig- :-) Men tak for linket- må lige kigge derind :-)

    SvarSlet