mandag den 5. november 2012

Fredagens indkøb

Som lovet i fredags får i her et lille (og meget dårligt) billede af min nye "skat".

Billedet er taget fra kassen, den var i - den er kommet ud af kassen, posen med alt det lækre løse indhold er tømt og lagt pænt på plads, men jeg er endnu ikke nået dertil, hvor der har været sat strøm til, eller hvor jeg har haft stof fremme og prøvet af.

Tiden har ikke været til det i weekenden, og da den var det, så krævede sofaen mere opmærksomhed end spisebordet med påkrævet koncentration til at sætte sig ind i alle de lækre finesser.

Men jeg glæder mig som et lille barn til der bliver ledig tid til at sidde og lege :-)

2 kommentarer:

  1. Ih altså hvor du kan. Det bliver spændende hvad det bringer med sig...! ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Forhåbentlig en masse godt... men jeg er jo en kylling, har slet ikke vist noget af det jeg har fået syet endnu... har lidt præstationsangst.

      Slet