onsdag den 20. august 2014

Genbrug - Wiinblad


Indrømmet, det er nok mere loppefund end genbrug.... men jeg har længe ønsket mig et fad til spisebordet, et par lysestager og en lille vase....

Nu er fadet fundet og jeg skal lede lige så stille og roligt efter resten. Priserne er nemlig enten fuldstændig vanvittige eller himmelråbende vanvittige...

Apropos genbrug... så står fadet lige nu ovenpå min farmors dækketøjsskab. Det var der ikke plads til på plejehjemmet, så det står nu i vores stue og er det så arvestykker, eller en form for genbrug? ;-)

5 kommentarer:

  1. Ja det er vildt hvad wiinblad koster, men fine er de! Og loppefund er vel også genbrug....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er meget spændt på at se priserne på den nye kollektion Wiinblad som kommer i Imerco i september, men der vil nu stadig være noget specielt over det gamle.

      Slet
  2. Genbrug, lopper, arverier - vel alt sammen genbrug, eller? Bæredygtigt er det - and we like that! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså så lang tid tingene ikke bliver smidt helt ud og kasseret, men stadig brugt i et eller andet omfang, så er det i mine øjne genbrug, selv om det kan betegnes som forskelligt.
      Plejer at sige, at vi bor i et marskandiser-hjem - det passer nok meget godt ;-)

      Slet