fredag den 12. april 2013

Isagers Lemon

Jeg har været igang med tålmodighedsstrik :-) ikke fordi det var svært, men fordi det var på pind 3, og jeg ikke lige umiddelbart havde fornemmelsen af at komme nogen vegne.

Men den er alligevel blevet lidt fin.

 Her er billedet lånt fra Isagers shop, det er nemmere at se den for sig på en gine (og sådan en har jeg ikke endnu)

Og billedet af den jeg har lavet, taget hjemme på stuegulvet.

Der er lavet nogle fine vandrette striber på trøjen, de giver et fint spil og liv til den. Og jeg erkender, at jeg lige måtte læse opskriften mere end en gang inden det lykkedes at lave dem pæne, men er sluppet okay fra det.

Nu skal trøjen skylles op og lige strækkes helt i facon, det virker nemlig som om den er lidt skæv, men alle masker og mål passer, så mon ikke den retter sig?

Den skal en tur med posten, den skal nemlig ned til Lundagers.

Og jeg er i gang med næste projekt, som også skal derned. Jeg skal lige lidt længere, så i kan se mønster inden i får et billede, men jeg kan afsløre, at det er endnu en Helga Isager model.

Jeg glæder mig vildt, til jeg skal på kursus med hende til efteråret.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak :-) det synes jeg også

      Slet
  2. Altså som du kan. Men tænk hvad det kræver på pind 3. Jeg gyser ved tanken...!
    God fornøjelse også med næste projekt. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har da absolut heller ikke bandet spor over den undervejs, det må du slet ikke tro ;-)

      Slet
  3. Waouuu den er fed, men pind 3, puha... jeg har et projekt på pind 3,5 og jeg har nu været i gang i lidt over et år fordi det går sååååå laaaaangsomt.
    Glæder mig til at se næste projekt.
    Kh Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi snyder lidt med næste projekt, som i grunden skulle have været en pind 3,5, men vi kunne godt tænke os den lidt større, så ekstra tråd og pind 4, og det glider bare... satser så billede til jer på mandag :-)

      Kan godt høre, jeg i grunden ikke skal brokke mig så meget over de 6 uger til den her så ;-)
      Kram

      Slet