mandag den 8. december 2014

Halsrør med hæklede bomber


En råhvid gine på et hvidt badeværelse, måske ikke den bedste kombination, og ej heller det bedste lys, men når nu vejrguderne gerne vil have lov at blæse og regne, så bruger jeg da bare badeværelset til foto-shoot ;-)

Undervejs i processen med mit strikkehæfte har, især mine kvindelige kolleger måttet holde for med spørgsmål om dit og dat. Min søde sidemand forelskede sig tidligt i halsrøret med de hæklede bomber, så det var for mig meget nærliggende at hive resterne fra strikkeprøven op af garnkurven og forvandle til et halsrør til hende - dog kunne hun godt tænke sig en grøn kant i stedet.

Nu er den klaret - godt nok med lidt færre masker end i strikkehæftet - men det er jo det skønne ved det, der er frit valg på "legehylden".

Faktaboks
Opskrift: halsrør med hæklede bomber - fra "Over hals og hoved" fra egen hånd
Garn: Sandnes Alfa og Arwetta - begge dele købt hos Uldfisken
Pinde: strikkepinde nr. 7 og hæklenål 4,5
Bemærkninger: synes selv den er lækker... bliver nok nødt til at lave et par stykker mere ;-)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Håber jeg da også hun synes ;-)
      Glæder mig til hun kommer på arbejde i morgen

      Slet
  2. Det er godt nok et lækkert halsrør:)

    SvarSlet
  3. continue reading this visit this page from this source https://www.dolabuy.ru/ navigate to this web-site internet

    SvarSlet