mandag den 4. november 2013

Grønt tørklæde


I bund og grund burde der måske have stået et navn på tørklædet, men så langt er jeg ikke kommet endnu. Nu vil jeg først lige høre, hvad i synes...

For et stykke tid siden købte jeg et nøgle Isager Viscolin, og et nøgle Isager Japansk Bomuld i farver, som lå meget tæt, og så alligevel er der en nuanceforskel.

Oprindelig var jeg helt sikker på, at tørklædet skulle strikkes, men fredag morgen (da jeg ikke kunne sove), da var det hæklenålen som kaldte.

I går sidst på eftermiddagen blev sidste maske hæklet og alle ender hæftet.

Umiddelbart er jeg selv godt tilfreds.

Faktaboks
Opskrift: fri fantasi
Garn: Viscolin og Japansk Bomuld, begge fra Isager, købt hos www.lundagers.com
Hæklenål: nr. 4 og nr. 5
Bemærkninger: skal igang igen for prinsessen ønsker et i lyserød... eller var det lilla eller orange - hun havde mange muligheder oppe at vende.

2 kommentarer: