mandag den 28. oktober 2013

Arne og Carlos


Det er ved at være et stykke tid siden www.uldfisken.dk annoncerede et foredrag med Arne og Carlos, og selv om jeg ikke har været overbevist om, at strikkede julekugler og strikkede dukker helt hører hjemme hos mig, så var nysgerrigheden alligevel så stor, så jeg skyndte mig at købe billet til svigermor og mig.

Sådan cirka ved første billede i deres slideshow var jeg solgt.

Jeg var ikke som sådan klar over, at de var havemennesker og til trods for at de bor et pænt stykke oppe i fjeldene i Norge havde anlagt en engelsk have - respekt for det. Der ligger en del timer bag det kæmpe stykke arbejde de har lavet der.

Om jeg havde luret lidt alligevel, det ved jeg ikke helt, men jeg har længe godt kunnet tænke mig deres bog med håndarbejde til haven, men har bare ikke været vild med prisen... i lørdags kom den med hjem - med autograf i.


Selv om de ikke må afsløre, hvad næste projekt er, så kunne de dog afsløre, at der er mange projekter på listen, og de skulle skynde sig så de kunne nå at blive færdige inden de skal pensioneres...

Jeg glæder mig til at se, hvad de har fundet på næste gang... indtil da vil jeg se, om ikke jeg kan nå at få strikket et tæppe til sofaen... og måske hæklet et også...

3 kommentarer:

  1. Lyder som om det var en inspirerende dag... Dejligt. Jeg synes personligt at de to strikkende gutter er så charmerende,..
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. De er vildt charmerende, måtte overgive mig totalt i lørdags, og var fyldt af en energi ikke set længe da jeg kørte hjem derfra - dejligt.

      Slet
  2. Vidste ikke at de også var havemennesker ; )

    SvarSlet