torsdag den 27. december 2012

Sidste adventsgaver

Må hellere lige få taget mig sammen, og få vist de sidste hjemmelavede adventsgaver...

Grydelapper blev det til, og så tror jeg der går en rum tid inden jeg skal have lavet flere grydelapper.


Der blev lavet endnu et par efter samme mønster i hel sort, de lod sig ikke fotografere så man kan se, hvad det er, så desværre ikke noget billede. Min søster var modtager af det sidste sæt grydelapper.

Faktaboks
Opskrift: kraftig inspiration fra Jeannette med Lytter Idyl, og Karen Klarbæks børnegrydelapper
Garn: bomuldsgarn fra Søstrene Grene
Nål: dobbeltgarn og hæklenål nr. 4
Bemærkninger: jeg kan rigtig godt lide mønsteret og den aflange facon, så der bliver helt sikkert lavet flere på et tidspunkt, bare ikke i år ;-)

4 kommentarer:

  1. Åh Ketty dem skal du lære mig at lave. Jeg synes de er SÅ fede, men kan bare slet ikke lure opskriften hos hverken Lutter Idyl eller KKV. Åh dem vil jeg bare SÅ gerne lære. De er så flotte. Og fed farvekombi du har lært!
    Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. ikke lært- lavet naturligvis. Begejstringen løber af med mig. Hahaha...!

      Slet
    2. Farvekombinationen kom også bag på mig, det ligner mig slet ikke ;-)

      Kan sagtens vise dig det, no problemo

      Slet
    3. Fedt. Det glæder jeg mit til :o)

      Slet