mandag den 19. marts 2012

Hemmeligt projekt fortsat

Er blevet enig med mig selv om, at der ikke sker noget ved at vise jer en klump sort strik... Jeg er langt om længe blevet færdig med bullen, har fået lukket forstykker og ryggen af, har syet skuldersømme sammen.


Og så kom det store spørgsmål, hvilken farve biese skal der på? Mine overvejelser har været mange, jeg har på intet tidspunkt været i tvivl om, at jeg skulle have en sort trøje, men det med en kontrastfarve - det har været rigtig svært. Isblå, grå, gammel rosa, lilla, hvid, postkasserød, men i en oprydning i garnkassen fandt jeg en petroleumsblå - og den har nogle små mørke nister i garnet, med det samme var jeg klar over, at her var farven...


1 kommentar:

  1. Spændende med det blå til det sorte. Glæder mig til at se resultatet.
    Kh. Liv

    SvarSlet